Kontakt oss

Support telefon 47 77 13 55
 
Ved henvendelse via mail, vennligst fyll inn feltene nedenfor! Alle henvendelser på hverdager, vil normalt sett bli behandlet innen 24 timer, mens henvendelser gjort fredag ettermiddag til søndag kveld, eller på helligdager, vil bli besvart førstkommende virkedag.
 
Silverlines.no er eid av Silverlines AS, og er en 100% Norsk nettbutikk.
 
Ofte stilte spørsmål:
Er varen på lager? 
Vi lagerfører de fleste produktene på vårt lager i Kristiansand, såfremt ikke annet er spesifisert under kategorien eller det enkelte produkt. Noen av de større/-og dyrere produktene sendes direkte, og kan ha noe lenger leveringstid. Er du i tvil, eller det er noe som haster, ta kontakt! 
 
Når kommer varene mine? 
Vi sender normalt sett ut varene innen 2 virkedager etter bestilling, hvis ikke annet er spesifisert under produktet (som feks. behandlingsbenker og større/dyrere apparater -som har ca 2 ukers leveringstid). Du vil motta en mail på registrerte e-postadresse når varen sendes fra vårt lager. Sporingsnummeret kan du også finne ved å logge deg inn i nettbutikken; og gå inn på "Min Side" (øverst på siden), og så klikke deg inn på den aktuelle ordren. Dersom ordren inneholder flere større produkter, kan det være flere pakker i sendingen, og i noen tilfeller også flere sporingsnummer (dette ser du på hver enkelt produktlinje på din ordre). Transportør sender SMS og/eller e-post når pakken er kommet frem, og er klar til henting på utleveringssted/-eller er på vei til leveringsadressen.
 
Valg av GRATIS FRAKT?
På ordrer over ett vist beløp, vil det tilbys gratis frakt. Din ordre vil da sendes på rimligste måte, og det kan være du selv må hente den på nærmeste utleveringssted. Større pakker, som feks. store behandlingsbenker, leveres direkte på registrerte adresse. Du vil uansett kunne velge å benytte annen leveringsmetode, ved å velge dette under "Frakt" når du legger inn en ordre.
 
Kan jeg hente varene selv?  
Ordrer kan hentes på vårt lager, men MÅ bestilles via nettbutikken. Du velger selv "Hentes" som leveringsmetode, og vil så få en mail når varene er ferdig pakket og klar til henting -etter dette kan ordren hentes mellom kl 09-13 alle hverdager (husk legitimasjon ved henting). Vi har IKKE butikk, så du kan dessverre ikke handle på stedet.

Kan jeg endre min informasjon (feks. adresse, telefonnummer osv)? 
Ved å logge deg inn i nettbutikken, endrer du dette enkelt selv; gå inn på "Min konto" i toppen av nettsidene, og så inn på "Instillinger". Der endrer du det du trenger, og så trykker "Neste". Her har du også full oversikt over dine ordrer, og status på disse.
 
Min ordre gikk ikke gjennom med valgte betalingsmåte, hva gjør jeg?
Hvis du har valgt faktura eller delbetaling, er det viktig at navn og adresse stemmer nøyaktig overens med folkeregisteret(privat)/-eller Brønnøysund(firma), hvis ikke vil det kunne føre til at ordren ikke går gjennom. Det utføres også en "automatisk" kredittvurdering som kan være grunnen til at en betaling ikke kan godkjennes.
Hvis du har valgt å bruke kort -vennligst sjekk saldo, og at riktig informasjon er skrevet inn i feltene.

Leie -finansiering? 
Gjelder henvendelsen leie/ finansiering, vennligst fyll ut skjemaet under -skriv inn firmanavn, adresse, org.nummer, kontaktperson, tlf.nummer, og hvilke produkter dere ønsker finansiering /leasing på. *Kun for bedrifter med ordre over kr. 10 000,- eks mva (gjelder kun utstyr -og ikke forbruksvarer).
  
For andre henvendelser; beskriv dette i skjemaet under!
 

E-postadresse: post@silverlines.no